tisdag 19 oktober 2010

vissa mänskor borde hållas (inlåsna) hemma vissa dagar.

Har jobbat tre dagar under mitt höstlov och det har varit bra, framtill idag. Pengarna kommer väl till hands till vr:s överprissatta tågresor, lunchmöten med kompisar man inte träffat på länge (tack för den J!), samt ett och annat man bara inte kan leva utan..

Men idag fick jag klart att kundservice är inget för mig i det långa loppet. Varför? Jo, för att även om jag kan tänka mig att "behandla" vissa psykiskt störda mänskor kan jag inte acceptera att någon kommer och skriker utan någon helst orsak som helst när jag jag försöker göra ett normalt icke-psykologiskt arbete.

Tacka vet jag alla "normala" kunder som gläds åt att man är kundvänlig, sköter sitt jobb och försöker göra kunden nöjd...Puh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar