söndag 12 december 2010

L'italiano. Non mi piache.

Väldigt kyliga känslor inom mig. Jag ska ha död på italienska-boken imorgon så fort jag får skrivet ett godkänt prov så jag får mina 5 studiepoäng och aldrig mer behöver öppna denna förfärliga bok. Hatet för italienska 1 kursen väller inom mig. Känslorna är överdrivna och jag erkänner det, de står för att jag har svårt att acceptera att jag har svårt med något men detta något är italienska och därför hatar jag det. Å för att det gör mig till en sämre mänska. Å för att min födelsedag vore så mycket bättre utan den.

Nu ska jag läsa de sista sidorna, sen ska jag gömma mig under täcket och hoppas jag somnar för att imorgon läsa två timmar italienska, sen barnneuro. Jag vill bara ha tenterna över över över för att jag är väldigt känsloig för stressen just nu.

Det är hormonerna som ställt till det nu igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar