måndag 24 januari 2011

morgonmänska.

Fick än en gång bevisat att jag är en morgonmänska. Jag vaknade 5.18, åt morgonmål och for till gymmet kl 6.. Kände mig väldigt dum när jag i gymmets tystnad och avsaknad av andra insåg först nu (efter en vecka) att det finns en hel avdelning med maskiner jag inte lagt märke till för att jag inte vågat titta på åt det håll där mina gymmande (manliga) medmänskor tränat i rädsla för att de ska känna att jag är någon som dräglar efter muskulösa hanar. Ibland är man väl lite väl diskret...
Så har pappsen tydligen hittat min blogg. Han var väldigt snabb med att erkänna det när jag ringde honom, tydligen har någon stämt sin egen mor för att mamman läst pojkens blogg och därför ville han inte gå samma öde till mötes. Men du kan vara lugn pappa, jag har inga såna intentioner, min blogg är inte direkt hemligstämplad.

Nu tar jag picket och packet och traskar till tågstationen. Men först väckning och belöning för tränas, dvs. en sånhär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar