söndag 6 mars 2011

what a feeling.

Denna jeppisvistelse har givit mig en insikt. En insikt jag har gottat mig i idag när jag (tack o lov) snart skall tillbaks till åbo (på onsdagsmorgon): Jag hör inte hit. Inte denna tidsperiod i mitt liv. All heder åt er som vill vara kvar, men det är inte jag just nu. Jag säger inte aldrig, men jag säger bara defintivt inte nu.


En andra inflytningsfest på några månader hos emmis och några av dess gäster.

Våra goda, men aldrig lyckade hotshottar.
Annars har helgen varit fin. Korvgörans & netti som inte blivit bättre eller sämre. Träffat fina systrar å vänner jag saknat. Ett kyrkobesök MEN första gången hemhemma utan ett melody besök. Kanske har jag ändå blivit lite visare med åren?

Kvällens favoritviner på notpapper som symboliserar min nyförälskelse i pianospelande. Å Justin Bieber som "pryder" väggen i mitt barndomsrum för att mest väcka ångest.

Å så har jag ätit årets första fastlagsbulle idag. Den smakade hopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar