tisdag 7 juni 2011

tukki holmi.


Har träffat mycket intressanta mänskor under min stockholmsresa. Jag berättar gärna om de mänskor jag träffat och min absurda måndagsresa hem, men vi tar det nån annan gång. Det känns lite som en dröm nu, men jag är inte säker om det var en trevlig en eller en mardröm.



Jag har dessutom köpt det dyraste läppstiftet som jag någonsin ägt, men ska man ha så ska man. Nu är jag fattig som en kyrkråtta, fattigare. Jag har aldrig varit så här mycket på minus och jag skäms lite. Men nu är botten nådd, nu kan det bara gå uppåt.

Drottninggatan


Jag är dessutom förkyld och bitter men bestämt att jag ska sluta ta skit. Nu, för gott. Jag klipper bandet som istället för att binda lekt för länge med mig. Det är orättvist. Ni vet sådär som man leker med katten och ficklampan, så fort katten närmar sig ficklampsskenet på väggen så dras det bort. Nu är det finito på den leken, katten har tröttnat. Ficklampan kommer att slockna till slut och det får skylla sig själv.

Ps. Fler bilder från stockholm får ni söka på facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar