måndag 4 juli 2011

breaker.

Var och testade mina nya lenkkiskor igår. Fick stickningar efter 5 minuter och förlorade mot storebror som hade krapula, men i distansen vann ändå jag. Fick trösta mig med choklad och ben&jerrys. Ja, å så skorna tror jag det inte var fel på. Dryckesbältet jag fått av J var däremot allt för tungt för att kånkka på, tror jag får öva om jag ska orka med den med på halvmaran.

I övrigt så var det en bra dag igår. Efterjobbet hann vi dessutom se "Heartbreaker", en franskfilm som kommer på bio just nu. Den är inte alls så klyschig som den kunde vara även om temat är. Å den fick J och mig att börja dansa fult (jättesnyggt naturligtvis) i en biosal.


Nu vill jag sätta en till teaser från bröllopet före riktiga bilderna kommer. Brudparet må ännu vara ett mysterium.




DANSande kvinnor, varav andra hälften saknas.


Nu blir det rullande, bibbande och kaffande. Å så jobb på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar