måndag 14 november 2011

kandidat-tjat.

Jag vill först be alla bloggläsare om ursäkt för att mina bloggar inte berört mycket annat än kandin den senaste tiden (o lite förkylning då). Men så skriver jag ju om vad som är aktuellt i livet och så råkar det ju vara att kandin som e så aktuell såhär års och framtill julen åtminstone. Jag funderar lite på att ta ett litet studielån efter och ta en sista minuten när allt det här är över jag för att slippa bort ett tag och för att belöna för att jag satt ner 2 månader på ett papper på 30 sidor. För mycket av det jag gör vid sidan om kandin är för att få mer energi för kandiskrivningen. Som sagt, det blir ett otroligt tjat om kan din..

Men lite prat om lite annat. . . nej. Jag har inget utanför kandin att berätta.

Tack o lov för det, för det betyder att livet är ganska bra och att jag accepterat mitt liv som slav av kandidatskriverier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar