söndag 15 januari 2012

val.

Idag har jag deltagit i presidentvalets förhandsröstning. Min röst for till en blond finlandssvenska, sen får ni gissa vem det kunde vara ;) Så mycket har jag följt med att jag vet vem som är med, men politiken de för är jag pinsamt efter i.

Jag ser framemot en händelserik vecka och rolig. Imorgon ska jag testa på om NIA på arbis är något för mig och oavsett resultatet tänker jag fortsätta med det under våren. På torsdag får jag kärt österbottniskt besök och på fredag har vi teaterbiljetter till Åbo Svenska Teaters Les Miserables. På lördag så firar Viktor och jag halvt år. Ett sånt bra halvår det varit också :)

Det är kallt ute, men utstår man vinterns tristess så kan man faktist hitta på ganska mycket mysigt den här tiden på året också. Inomhus.

Lugnet närmar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar