tisdag 21 februari 2012

fastlagsgott.

Ett sommarjobb rikare och med två fastlagsbullar i magen sitter jag här igen och funderar vad allt man kunde göra idag. Jag insåg att det inte är det lättaste att gå 4 nätkurser samtidigt, även om man kunde tro det. Att sitta hela dagen gör mig uttråkad. Dessutom tycker jag om att ha saker att hålla i när jag läser, understrecka och klotta dit mina egna tankar.

Sommarjobbet däremot, är jag nöjd med såhär långt. Speciellt eftersom det innefattar gratis gymtillgång. Kan behövas efter dom där fastlagsbullarna. Det är annars iskallt här hemma, lyckligtvis läste jag idag att man förbränner 26 % mer om man är i en kallare lägenhet än i en där man inte behöver värma kroppen upp själv. Kanske därför man är så hungrig hela tiden.

Visste ni annars att det fanns en lag enligt vilken man skulle trycka i sig mat i stil med Viking Lines buffe just denna dag på året? Även om jag inte följer lagen om att fasta så njuter jag iaf av denna lag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar