måndag 2 juli 2012

sportsöndag

Idag har jag sprungit halvmara i hettan och det gick ju som de gick. Hur dum får man egentligen vara att tro att man mår bra efter 2h löpning när solen lyser rakt på en och dessutom utan vatten. Min räddning blev en trevlig man vid neste som gav mig ett glas vatten. Jag sa att han kanske räddat ett liv idag, för vem vet var jag vore utan den vätskepåfyllningen? Men jag lärde ju mig nu så förhoppningsvis är jag klokare när det verkligen gäller. Mina svarta, långa byxor och sportbehå som skavar ska jag också byta ut.

Kvällen har jag spenderat på O´learys med J, alkoholfritt och finalen i EM. Spanien vann och det gör mig inte varken bu eller bä som vi säger här i nejden.

Imorron bastukväll med de legendariska mögglarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar