söndag 10 mars 2013

söndagsskönt

Efter ännu en rolig kväll ute och dansa hela natten är det skönt att bara mysa i sängen och vila ut sig. Blev nog inget drucket eller så, o det är ju det bästa när man får vakna tidigt men utvilad och må bra en söndagsmorgon. Gårdagens vilodag satt nog bra, nu ska jag bara kämpa lite extra nästa vecka, sen blir det troligen en lite lugnare period på studiesidan. Ikväll ska jag försöka få läst lite på tent, men annars blir det mest bara att göra det jag mest tycker om dvs. träna, vila, äta och umgås med folk. Ja, å så ska jag ju jobba på facebook också. Det är inte alla som får lön för att sitta på fb ;)

Idag gjorde jag världens godaste och hälsosammaste bananplättar till frukost. De var så goda att jag tror det blir min söndagsefterrätt också :D Receptet hittar ni här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar