söndag 24 mars 2013

vintervår

Den första sköna vinterdagen på länge. Å de e slutet av mars, 9 månader till julafton. Jag har gått på isen och tror jag har till och med fått lite sol. Just nu väntar jag bara på att maten ska smälta. Det finns inte så mycket att göra här i Larsmo med andra ord. Blir nog inte ett problem i sommar eftersom jag inte kommer vara här så mycket. Jag har äntligen gett mig en spark i baken och valt graduämne och tagit kontakt med handledaren. 

På min önskelista just nu står en varm och solig sommar, samt att jag skulle få stipendiet jag ansökt om. Jag har aldrig fått stipendium när jag sökt om det, vilket jag tycker är konstigt med tanke på att jag ändå följt den förväntade studietakten och haft rätt så goda skäl att få stipendium. Kanske de bara lottar vem som får... 

Nu fortsätter slappandet, ikväll blir det jobb och däremellan en 12km länk antingen ute eller inne på bandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar