fredag 12 april 2013

what's up

Tänkte att jag inte har skrivit så mycket vettigt de senaste dagarna så jag tänkte skriva en liten uppdatering över vad som händer i mitt liv för tillfället. Kanske lite gamla saker men också lite nytt. Jag tycker om att skriva i punktform, så ursäkta.

- Idag ska jag få besök av Emmi här i Åbo. Vi ska göra det vi brukar när hon är här: shoppa, umgås, äta gott och partaja. I alla fall enligt mig. Här en (fjant)bild från senast hon var här (vintern 2010), ett bra tag sen!


- V har ju fått jobb och lägenhet i sommar i Hesa-trakten, så jag får följa med och jobba med min gradu där. Gradu och handledare är ju bestämda och studiestöd för sommaren är fixat. Ser jättemycket framemot sommaren, ska bli roligt med miljöbyte och att bo åtminstone delvis i "storstaan" med V.

- Om en dryg vecka far jag på jobbresa till Stockholm. Jag har världens bästa jobb. 

- Jag håller för tillfället med personlighetsutredning, filmkurs, utredning av ett barns kognitiva funktioner och snart blir det att börja läsa på tent i hälsopsykologi. Så även om föreläsningarna för i vår är nära på slut är arbetet verkligen inte. Men det ordnar sig.

- Jag har börjat kunna träna på riktigt igen efter årets förkylning och feber. En stor motivator för tillfället är Maxim- sportprodukterna som jag fått testa genom Buzzador. Idag testade jag deras salt & sweet energibar och den var vrålgod. Tyvärr hade den lite väl mycket socker, men smakmässigt och annars var den toppen. 
Mera info om deras produkter finns på maximsports.fi

Ha en trevlig helg alla läsare! De kommer vi ha! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar