tisdag 28 maj 2013

bess

Är så trött. Har varit i Karis på arbetskeikka hela dagen, så i 12 h har det bara varit arbete. Hur ska man orka arbeta när man blir stor när man blir så här trött när man är liten?

Men min inställning fungerade och keikkan gick riktigt bra. Jag borde bara lära mig att hantera när folk är av annan åsikt än jag... Jag blir lite väl en besserwisser ibland när det handlar om sånahär saker å det vill man ju inte vara.

En kul grej igår var en liten bonus jag fick från världens bästa arbete.

Hörde annars att det ska bli gratis att få vaccin mot "alibessan" i orter där dessa är problem, det tycker jag är bra. Det ska inte kosta att förebygga sjukdom, tycker jag. Önskar man med alla problem och sjukdomar satsade mer på förebyggande verksamheter.

Nu ska jag cykla i väg på middag och träffa några fina damer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar