måndag 20 maj 2013

upp och ner

Min ledighet har börjat så bra. Jag har börjat dagen med att besöka ett alldeles nyöppnat underbart loppis i Åbo. Ihana Kirppis heter det helt lämpligt. Deras klädsortiment och stil är helt ljuvligt. Hjärtat började dunka så fort jag kom in och jag hann två gånger via klädprovningen förrän jag var nöjd. För 23 euro köpte jag två par jeans(av märkeskvalitet t.o.m.), en oanvänd jacka, en bok och en blus. Love it.  Dit ska jag absolut igen inom en mycket nära framtid, kanske varje vecka.

Sen blev det en trip till bibban där jag läste några timmar och sedan kom hem med en bokhög med själaläsning och teckningsböcker för jag tyckte att jag har tid för sånt nu när jag är ledig.

I graduområdet och arbetsområdet har jag lite ångest. Men det är väl så det här livet ska vara; det visar att man är på gång och i rörelse att det händer mycket inom en.


Vad sägs om jackan, e den inte snygg??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar