lördag 17 augusti 2013

rastlös i helsingfors

Igår var vi å testade nattlivet i Hesa, å vad kan man säg annat än att de var kul. Tiger, stället vi for ovanför kamppen var inte den häftigaste av ställen, men helt ok ändå. Idag däremot, vare sig de är pga. tröttheten eller något annat, så känner jag mig inte helt hundra. Rastlösheten tar lätt över. Den lilla rösten i mitt huvud tycker inte om att jag har lämnat gradu och annat arbete åt sidan. Den tycker inte om att jag chillar. Tycker inte om att jag "slösar" pengar. Hjärtat dunkar extra snabbt, huvudet går på övervarv. Lugna ner mig, men hur?

Jag försöker lite yoga, lite vila, lite andas in andas ut. En promenad är kanske var jag mest skulle behöva, men jag försöker vila inför helgens andra danspass.

Jag väntar på att det går över. Gör lite foccaccia enligt chef Johns recept. Här får ni länken för att se hur det gått till. Det smakar havssalt och olja, ganska gott alltså.

Lite teinifeelis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar