fredag 15 november 2013

träningsläger

För en gångs skull har jag helg utan program, förutom jobb imorgon. Så eftersom min träning fått lida pga skolstress den senaste tiden bestämde jag mig för att ha en riktigt träningshelg i helg. Fick idén från en träningstidning med träningsprogram och alls så jag tänkte att det lät festligt. Så idag det blivit 3 träningspass på 1 h var (bodypump/löpning/spinning), imorron blir det ett pass före arbetet och på söndag 3 pass igen då jag ska få in lite styrketräning också.

Måste säga att jag är överraskad över hur bra det gick och att man kan ge sitt allt flera gånger per dag, bara man vilar och äter gott däremellan.

Ikväll blir det filmkväll och fredadsmys utan den mysigaste. Nästa helg blir det jeppis, vasa och bl.a. massage på spa :)

Känner mig lite som en segrare. Nästan lika som här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar