måndag 9 december 2013

Lucka 5,6,7,8,9: Långhelg

Ja, orsaken till att det varit fattigt här på bloggfronten (mindre fattigt än vanligt vill säga) är att jag varit bortrest sen i onsdags. Började med två nätter på båten och en heldag i Stockholm för att shoppa och njuta av julstämningen. Bra dag, förutom att vi nästan missade båten tillbaka, hehe.

Sedan fick jag äntligen krypa ner intill V på Åland som jag väntat så länge på. Han hade fixat mig en riktig födelsedagshelg eftersom vi inte kan fira min födelsedag tillsammans i år. Så förutom den fantastiska maten han bjöd mig på var detta sköna halsband ena av presenterna:

Hur ska man reagera när ens pojkvän har bättre smak än en själv? 

Denna vecka blir fullspäckad med program vilket vore helt perfekt om man bortser från den lilla detaljen att jag har mitt livs sista och svåraste tent (som det verkar idag i af).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar