fredag 3 januari 2014

En dag på Åland


Såå, jag tänkte lite beskriva vad jag gör här i Mariehamn när v är på jobbet. Å vad är nu bättre än att göra de med några bilder.  

1. Vaknar 7 när v far på jobb. Stannar i säng å myser tills jag blir hungrig. 
 
2. Far på min länk. Idag var de riktigt blåsigt. 


   3. Bakar bröd! Hemmagjorda franska baguetter version 1.2; med grovsalt. Gott!


4. Far på lunch till indigo som v bjuder på. Bästa maten (efter vår egen) här. 


5. Går till bibban för första gången. Bästa tidningsutbudet jag sett hittills!



6. Går hem å gör chokladmousse till middagsefterrätten. Värsta hemmafrun, höhö. Men jätttttegott. 

7. Besöker frissan så jag vågar visa mig på min framtida praktikplats på måndag. Indisk huvudmassage hörde till, inte illa alls! Resultatet ser ni här:

8. Myser med te i skriver blogg. Lugnet i staden fortsätter.. Å de e helt ok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar