torsdag 11 september 2014

Allt är bättre än en pissdag

Jaa, måst ju nog säga att i jämförelse med gårdagens början har denna dag börjat mycket bättre *peppar peppar*. Två små skillnader ligger kanske bakom detta: 
1. sänka kraven
2. sätt in ett träningspass på förmiddagen.

Det första innebar för mig att jag inte tvingade mig att göra så himla mycket. Igår låg så mycket förväntningar i luften att ballongen sprack å det hela blev en sorglig bit söndersprucken plastbit. Idag började jag med att öppna datorn, kika på min gradu, göra det som var lättast att åtgärda å sluta när jag kom till ett frågetecken. Frågetecknet löstes av sig själv direkt efter en timmes somamove när jag kom på lösningen, så där ser man att träning får hjärnan att släppa ens spärrar!

Jag kräver inte heller att "fritiden" ska vara allt för hejsan. Just nu prioriterar jag vila å lugn. Arbetet blir mer strukturerat nästa vecka. Troligtvis iaf. 



Fick min tidning "kunto plus" på posten nu, så nu blir de en vilostund innan jag återvänder till gradun. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar