lördag 20 september 2014

Lördagsmorgon :))

God morgon!!

Trots en del vin å uppesittarkväll (ok, somnade 10) igår sover ju ingen här i huset till längre än sju. Lite komiskt med tanke på att V var orolig om vi skulle orka upp till en brunch som slutar 11...

V gjorde istället frukost som var ägg i kokott med svamp, creme fraiche å oravais-skinka. Jaa, no kan e vara goo ;) 


Det blev vår egen lilla brunch men som blev kanske än mer god med juice, världens godaste bröd å så denna skapelse. Jag tycker ändå buffén å liknande grejer är lite jobbiga när man (jag) alltid äter mer än magen egentligen tycker å jag efteråt mår blä. Det där med att äta lagom i såna situationer är inte min starka sida :D


Nu vilar jag nöjt på maten å på eftermiddan e min fina syster å fästman på besök. Får ta en mariehamn runda med dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar