tisdag 23 september 2014

Sömnlös bloggare

Man sku kanske tro att en löptur i iskall regn å hård vind, tätt följt av varm dusch å kvällsbit sku få en trött, men nej. Här ligger jag å har förvånansvärt mycket att tänka på. 

För det första: Jag har fått mitt första riktiga psykologvikariat. Rör sig om samma ställe där jag praktiserat å enbart några dagar, men eftersom det handlar om tid utanför praktiken så tänker jag att det ändå räknas :D 

För det andra: Jag har jobbat som en tok idag. Eller nåja, suttit framför datorn å nördat mig över min gradu sådär med skrämmande hög måndagsiver. 

För det tredje: Jag ska till jeppis. Men jag vet int hur läng ja ska vara. Å ork vara. Så jag ska sova på saken. Men kommer dit iaf 6.10, så skriv upp det!

För det fjärde: Imorgon börjar min simkurs. Å jag har int ens raka bejne sen somarn typ. Men vem skådar nu på mina ben, när jag ser så cool ut i simglasögon? Å halv 8 på morgonen börjar de dessutom. 

För det femte: Dags att sova nu. Gonatt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar