lördag 15 november 2014

Lördagskänslor

Idag har jag varit på illustrationskurs igen som tidigare nämnt. Vi skulle illustrera en krönika och måste säga att jag blev helt nöjd med resultatet. Eller åtminstone till 90%. 

Övriga deltagare i gruppen är så duktiga också, blir jätteinspirerad! I kexuppgiften blev lådorna såhär, snygga va?!


Annat jag gjort idag? Övat simteknik, gick int så bra... Tränat en kort stund på gym, gick sådär de å. Men övning ger färdighet vill jag tro! :) 

På kvälln har vi sett tv- serier å druckit glögg. Jättespännande.. Ehm. Nå, jag kan ju int vara på G varje helg, har ju redan vart bortrest två helger i rad så. Å vi tänkt ta en tripp till stockholm om ett par veckor kanske på julshopping. Minns så väl när vi var där med Johi förra året på julmarknad, de va så mysigt! Kan nog sakna de dagarna, även om livet är riktigt bra nu å. Men sku gärna ha åtminstone EN tjejvän här på åland, så ede bara. 

Nu ska jag sova så jag orkar illustrera en planch imorgon, nati nati :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar