tisdag 7 april 2015

Komma igen.

Aah. Känslan efter 2h massage. Jag blir nästan salig. Så pass att jag vill sprida åt allmänheten rådet att börja gå i regelbunden massage. Ett alternativ till annan typ av terapi? Till medicin? Kanske. Definitivt ett alternativ till många andra sätt att hantera stress. 

Fast sen är ju inte alla som jag. Såna som knappt kan få nog av att bli berörda, kliade, knådade. Men jag tror ändå de flesta kan tycka om nån form av massage. Eller åtm ha nytta av.

 
Före massagen var jag på en så härlig länk. Solen drog fram svettdropparna, men de kändes bara välkommet den här gången. Däremot har jagvtyvärr tvingats inse att mina löpsteg inte övervintrat. Nä, det har nog känts lite rostigt hittills i år. Men jag tänker att för 6 år sen gick jag på ett halvt år från att knappt orka springa 1km till att springa en halvmarathon under 2h. Så om de e möjligt är der fullt möjligt för mig att komma igen. Igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar