söndag 5 april 2015

Nätshopping

Såhär i brist på intressanta butiker å lite tålamod med att gå i de få butiker som finns gjorde jag nätshopping-debut. Visst, jag har beställt böcker å resor tidigare, men det är väl det enda. Nu blir det faktist spännande å se om plaggen passar. Vem vet, jag kanske vågar mig på nytt i så fall. 

Varför jag inte tidigare nätshoppat beror både på rädsla för att bli lurad, å för att det känns lite omständigt att skicka iväg ifall kläderna inte passar. Varför det kändes rätt just nu vet jag inte. Jag är inte mycket av en impulsshoppare, men jag fick syn på en så fin träningstopp i en tidning så jag bara inte kunde låta bli. När jag dessutom under den senaste tiden insett att jag äger rätt lite kläder som jag tycker om tyckte jag att jag kunde unna mig något fint. Å jag tänkte dessutom att jag skulle kunna ta dem till södern, bara 7v tills vi e i Grekland, voop voop :) 

På tal om solen så har jag varit på långlänk idag och njutit. Tycker om att se krokusarna förgylla vägarna. Vååår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar