söndag 31 maj 2015

Näst sist

Näst sista dagen på ledigheten. Har uppriktigt varit en toppen semester!! Hotellet var över förväntan, vädret perfekt, maten otrolig och sällskapet det bästa.

Idag har jag varit å simmat inomhus, vilket var riktigt skönt. Jag konstaterade ändå åt V att den kroppsliga skada som cykelolyckan förde med sig ändå hade med sig något gott - den tvingade mig att släppa kraven att prestera och träna på semestern. Dessutom känner jag allt mer tacksamhet för de av min kropps funktioner som inte handlar om det yttre eller om prestationer, dvs att den reagerade reglexmässigt i fallet när armen slungades som kudde för mitt huvud. Vilken fantastisk kropp vi blivit givna!

Nu njuter vi av resten av dagen å morgondagen. Hörs hörs!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar