torsdag 28 maj 2015

Poolhäng mm.

Idag kände vi för att bara ta det lugnt. Sov sent och begav oss sen till poolen. Fick höra att någon scen ur Bond-filmerna är filmade just i den poolen, eftersom den är placerad i så cool miljö.
Lite besviken var jag att jag inte kunde simma, men imorgon har läkarn (Ilja) gett mig tillåtelse att simma. Däremot kanske jag skrämmer en å annat simmande barn med såren, de är verkligen inte smickrande.

Vi åt lunch på en italiensk pizzeria. Eftersom det är semester valde jag en glassportion till lunch. För på semester får man det. Nomnom. Sen handlade vi lite middagsmaterial och förde tillbaka våra cyklar efter 48h i vårt lån. Mycket hann de bli använda. Efter min cykelolycka blev vi något avskräckta från att hyra moped/bil, för det är ju en sak att falla med cykel men en helt annan att krocka med bil.. 

Ikväll var jag på den första löplänken på den här semestern. Skulle ha kunnat fortsätta fast hur länge om det inte var för värmen å mina sår. Å att jag lite bränt mig i solen, trots att jag försökt undvika det. Men en lagom länk i lagom fart satt fint. 

Imorgon tänkte vi oss en busstur å upptäcktsfärd någonstans. Hörs igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar