torsdag 18 juni 2015

Om jag bara är

Så skönt med midsommar!! Imorgon blir det äkta åländsk fest med övernattning, besök till midsommarstång mm.! Ser verkligen framemot det!! 

Jag har annars blivit lite lat på senaste tiden. Dvs att jag tagit helt paus från träningen i ett par veckor och gjort annat av min lediga tid istället. Å vet ni, det känns så bra. Jag har behövt en paus. Jag kommer ju att komma tillbaka, men just nu vill jag bara vara. Pausa, helt enkelt. 


Jag ser det hela som en övning i att vila. En övning i att tillåta mig att bara vara. Trots att jag inte presterat idag. Att orka med arbetet, arbetssökande mm är just nu nog med prestation. Träningen får komma i den form den vill sen när den vill, som en motvikt och som det där roliga. Utan prestationskrav. Men just nu vill jag bara pausa. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar