fredag 3 juli 2015

Fånga dagen.

Lyxigt med fredag. Unnade mig min sista massage för ålandstiden, å en glass på svarta katten efter det. Gäller att passa på när det är härligt väder!

Jag har funderat en del på allt det jag borde ännu hinna göra på Åland. När jag flyttade hit hade jag ju en hel tankar om att "joo, joo, jag kommer nog att cykla dit å dit å ta båten dit å dit...". Nå, int gjord jag ju det. 

Men det som ännu ska bli gjort är iaf följande:
1. jag ska använda upp mitt simhallskort. Det är typ 20ggr till så jag får bli riktigt aktiv... eller sälja det.
2. jag ska ha besök av Anna (nästa helg)
3. jag ska gå på sjödagarna.
4. jag ska fortsätta med yogan på lilla holmen.

Men i slutändan så blir ju allt bättre när man inte sätter så mycket krav eller måsten, utan bara försöker ta in det bästa av dagen, det man känner för just idag. Ha en bra dag!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar