torsdag 9 juli 2015

It's ON!!

Det är lite på en månad till flytten och kan konstatera att flytten verkligen är igång. Har hittills sålt mitt skrivbord, vår expedithylla och fritösen. Vi har dessutom hittat köpare åt min klädgarderob, viktors playstation och soffan. Så allt flyter på som det ska! I slutet lär vi väl bara ha sängen kvar, hehe. Eller vi ska ju inte sälja matbordet eller alla våra mindre möbler heller. Men det är faktist skönt att bli fri sånt som tynger en! Sånt som bara är jobbigt att flytta :) 

Ååh, det som även känns superbra nu är att jag har min första kortare vecka sedan midsommar. Det har varit stressigt på jobbet så jag har känt att jag behöver ta en liten paus. Jag kommer att träffa Anna i Stockholm, sen bor vi på ett billigt men mysigt vandrarhem i Gamla Stan och på lördagkväll kommer Anna till Åland för en dag. Så det blir verkligen roligt!!

Jag måste säga att jag verkligen ser framemot att "starta om" livet i Stockholm å lämna bakom den här perioden i livet! Även om det har varit en bra och mycket lärorik tid har den ju varit tung på sitt sätt. 

Ser framemot att säga:
Adios Åland, Welcome Stockholm!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar