onsdag 2 september 2015

Några allmänna betraktelser

1. Telia-Sverige vill inte ha mig som kund eftersom jag inte bott i Sverige tillräckligt länge. TeliaSonera-Finland vill inte ha mig som kund eftersom jag inte bor i Finland. Vem vill ha mig då?

2. Jag tog nya tag igår och sökte klänning till helgens bröllop, men fann ingen jag ville ha då heller. Nu ger jag upp, det får bli en gammal.

3. Imorgon har jag min första klient!! Så kul att äntligen komma igång!!
Kan ju meddela att jag förutom
utredningar har inbokat att hålla föredrag, överföringssamtal och gruppterapier. Hittills älskar jag mitt jobb och de uppgifter jag står inför!! Utmanande, men jag känner mig sååå redo!!

4. Jag funderar om jag ska gå en kurs i barnboksillustration eller ej. Min dröm är ju att skriva å illustrera å ge ut en barnbok nån dag, men jag har inte riktigt bestämt mig om det är dags än. 

5. Idag har jag stora planer för kvällen. 1. Länk 2. Bada badkar 3. Se på IDOL. Sammantaget en perfekt kväll ;)

Nu iväg på steg 1. :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar