lördag 3 oktober 2015

Lördagsdags.

Ligger hemma i eget sällskap för ovanlighetens skull, de senaste två lördagarna har jag ju varit ut å svirat på stan med Johi. Eftersom de blir ett aktivt veckoslut när Emmi kommer hit nästa veckoslut ville jag passa på å ta det bara lugnt i helg. Dessutom har jag hunnit mee mycke idag, såsom:

- Städat hela lägenheten
- Varit på löpning i skogen å blivit jagad av zombies (hehe, har ni å testat Zombierun? Så kul!) 
- Gått på stan med Viktor
- Ätit galettes på ett creperie i Sofo.
- Gått genom bondens marknad
- Druckit kaffe på stammisstället Starbucks på Götgatan
- Vart ute å shoppat på stan utan att shoppa med Johi
- Fått mitt bankkort å fungera!!
- Lagat middag å myst

Å nu ligger jag här som sagt å känner för en tidig natt, möjligen nån film eller så. Imorgon ska vi på lägenhetsvisning, så kul :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar