fredag 4 december 2015

Helga natt

Ska hem. Blåser nästan bort. Stormen Helga härjar. Men det är helg, å vi har vårt fina hem, så vem är jag att klaga. 

Annars, har ni gjort den senaste personlighetstestet som cirkulerar på fb? Tyckte det här prickade mig rätt bra iaf utifrån min profession, hehe:

Mentoren - Bringar ljus till mörkret.

Du vill alltid hitta en djupare innebörd bland dina tankar, relationer till andra människor och till livet i stort. Du försöker förstå vad som motiverar andra människor och har en skarp kännedom om människor. Du är minutiös när du gör saker och tummar inte på dina värderingar. Din vision är att förbättra allas liv. 

Det där med att förbättra allas liv låter lite väl generöst, så det vet jag ju inte om. Men klart att visionen å viljan finns. 

Ikväll ska jag dock bara förbättra mitt och Vs liv genom lite shopping för hemmet. Mörkte nämligen att det saknades ett å annat i lägenheten. Jaa, å så kanske de blir någon julklapp å. Trevlig helg!!!

Min julkalender för i år. Köpt på årets choklad- å vinmässa. Så god!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar