söndag 27 december 2015

Kort å gott

Kul att det finns folk som tittar in i bloggen fastän jag inte varit så aktiv på mitt jullov. Jag tror det kan vara bra med paus från bloggen också! 

Jag är riktigt nöjd med julen om man ska säg så. Den har varit väldigt lagom. Inga direkta toppar eller dalar, utan lugn och skön. Kravlös. 

Idag har jag rajttat på mest av alla dagar, men övr dagar har jag max haft 2 saker/dag. Idag blev det julbrunch med brudarna, ytterst sparsam julrea-shopping, Annas examensfest, traditionell vinterbad med Laura å middag hos Vs familj. 

Trots att jag är nöjd med lovet (eller kanske just därför?) så ser jag framemot att komma hem till vårt egna hem igen. Stockholm är nog så bra! 

Nu ska jag sova så jag orkar resa hem imorgon, GONATT! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar