söndag 10 april 2016

Shoppa för sommaren

Finns det något bättre än att shoppa för sommar å semester? Antagligen, men kul är det hur som helst! Det är så roligt att vara ute i god tid med sånt, man får planera uppköp, prova lite olika saker och allmänt bara gå lite wild and crazy bland shorts, klänningar och toppar i pastellfärger. 

Sommaren kanske tydligaste trend är, varje år men extra mycket i år, randigt. Speciellt det blå-vitrandiga. Så igår passade jag på å köpte en randig topp och vita high waist bermudashorts. Mycket somrigt å härligt!! 

Solen skötte om censureringen av mitt morgontrötta ansikte kan man konstatera.. 

Förutom detta hittade jag en vit t-shirt på Zara, något som jag varit på jakt på i flera månader. Det gäller ju att hitta "den rätta". Nu är det bara att våga sig ut på att söka en bikini. Känner mig nämligen sällan  speciellt snygg när jag prövar bikinin med min vintervita, vinterpälsklädda hud. Förutom det skulle jag behöva shoppa:
- 1 maxiklänning
- 1 par vårskor
- 1 par snygga sandaler

Ååh, längtar så till sommaren när jag tänker på allt detta!! Tänk att om 2månader så är sommaren också här!!

 Som tur är det redan sommar här på vår balkong. Oskämtat varmare än i Teneriffa i mars 2014.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar