torsdag 26 maj 2016

Bland vågor och sjöodjur

Hallo! Orkar ni höra nå mer om vår resa? Nå ja berättar oavsett så har jag ju sen att se tillbaka på i framtiden.  Idag har vi bla legat och läst vid poolen, kom till slutet av en pocket jag påbörjat i typ julas, seger!

Förutom det har vi njutit av vågorna vid Medelhavet,  jag älskar att bara stå där och låta vågorna skölja över mina ben. Det känns terapeutiskt och befriande på samma gång.

På eftermiddag tog jag en löptur i det fina vädret och njöt av att löpsteget rullade på så lätt. Därefter for vi till en annan by och åt middag, å på ställets rekommendation körde vi 7 rätters, eller ja, det kunde likväl vara 8-9.. Det blev lite mer och dyrare än vi hade tänkt oss,  men nu hade man ju testat det och en hel del grekiska rätter inklusive jätteräkor, musslor och lamm.

Nu blir det tidigt i säng för imorgon ska vi faktiskt till Marmaris I Turkiet! KUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar