måndag 5 april 2010

Ful och röd

Jag önskar jag kunda säga att jag hör till gruppen snygga sportare. Ni vet dom som gör att man inte vill gå på gym för att de ser bättre ut när de svettas och flåsar än man ser ut när man har stått och fixat sig framför spegeln i en timme. Minst.

Men dessa personer existerar. De gör att jag tittar ner när jag möter dem på joggingturen och skäms över att jag inte sminkat mig före jag gett mig ut!

Alltså hur i hela världen gör dom??? Står de och kammar sitt hår före, har de opererat bort sina svettkörtlar eller pausar de var femte minut för att kolla att allt ser rätt ut?



Antar att vissa helt enkelt "got the natural (sportish) beauty", som jag själv saknar. När de ser ut som klara för en pärmbild i sports illustrated ser jag ut som en rödspräcklig, svettig gris. Oskämtat...




<--Före joggingtur



Efter/Under jogging -->

(Ps. visste ni förresten att grisar inte kan svettas?)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar