lördag 24 juli 2010

små steg i sanden

Halvmarathon igår, aj så det värker i mina muskler. Tycker alla som inte sprungit det skulle kunna göra det bara för att få känna den "härliga" känslan i låren dagen efter. Igår var nog ett kapitel i sig och nu är det bara resten kvar. Första dagen på resten av mitt liv. ;)

Borde nog inte ha börjat så snabbt, för jag brukar aldrig vara sådär trött efter redan 15 km, men konstigt nog var jag inte så trött vid mållinjen längre. Men nu vet jag ju till nästa år, för det här gör vi ju på nytt nästa år. Då ska jag förbättra tiden med åtminstone en kvart.

Jeppisdagarna lider mot sitt bittra slut men precis som förr är det både najs och bajs. Jag vill ha melodys dansgolv lite tommare tack så jag får dansa dansa dansa. Det ska jag ikväll också, men inte på melodys golv utan på gågatan.. Men först ska det gammaldagstorga, ätas gott med systrar och kanske simmas @ fäboda. Sommaren 2010 e grejt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar