fredag 24 september 2010

ibland lyckas man.

Igår var en klåp dag. Men den slutade bra.
Idag är också en klåp dag. Men den kan sluta bra.

Gårdagen började som redan berättat med att jag hällde grillkrydda i gröten i stället för kanel. Fick sätta myki kanel, sylt och mjölk på för att täcka smaken.

Sedan tappade jag under ett samtal min telefon i diskhon, varför det lät som om min samtalskompis var i ett akvarium under resten av samtalet.

Sedan brände jag mig när jag skulle ta ungsgrönsakerna från ugnen.

Tack vare min tidsoptimism fick jag springa till tåget för att hinna. Genomsvettig satte jag mig på ett tåg utan biljett. Men det ordnade sig.

Välsatt på tåget hällde jag mitt vatten över mig.

Idag började dagen med att jag hade sönder 6kvadratmeder glas. Jess.

Men det blir JAZZ ikväll och då får det skita sig bäst det vill för jazzen löser alla problem. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar