tisdag 14 december 2010

Baj baj åbo, hej hej Jeppis

Jullov :)
Två tenter de två senaste dagarna har gått skit trots mer eller mindre idogt (e det ett ord?? wiki: jo det är det) studerande den senaste veckan. Jag är slutkörd men orkar samtidigt inte bry mig, för nu är det lov lov lov (som de sjunger i alla kärlekslåtar)..

Har haft roligaste kvällen på länge i samband med julavslutning med dansande vänner, det blev bastubad, skratt å tjejsnack om allt möjligt. Å lite diagnostisering av våra (och andras) psykiska problem.

Tidigare idag har jag julshoppat å shoppat sena födelsedagsklappar åt mig själv. Å som tröst för tenterna som gick dålit trots att jag försökt.

Å igår var jag på fantastisk Jazz vid Monk igår. Där fick farbror T för att han utmanade mig att lyssna jazz i åbo. Kändes som hemma. Å snart e man hemma, igen. Men först ska jag packa min "lilla" väska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar