onsdag 29 december 2010

let it grow.

Känns som jag har vuxit mycket de senaste dagarna. De kan förstås vara pga. mängden choklad jag satt i mig under och efter julen, eller mina muskler som växt efter allt springande (det blev 100km på två veckor) eller också att jag har lärt mig mer om hur relationer funkar (och inte funkar)... Vill tro att det kommer gå bra, för vilja finns.

Inatt sov jag 14 h och drömde mycket. Jag hade ro att sova, välbehövt. Kanske också pga. att jag har minskat på mitt kaffedrickande. Under hösten har jag druckit 4-6 koppar kaffe per dag å det är icke bra. Inte för nattsömn, inte för humöret...

På tal om sömn så ska jag läsa en kurs om drömmar och sömnens betydelser för psyket i vårvinter, ser verkligen framemot det!

Efter en löptur å en lyckad kväll ska titta på en BBC serie, ett historiskt kostymdrama som min kämppis Johi tipsat mig om: Desperate Romantics. Låt inte namnet avskräcka er, gillar ni kostymdrama lär ni gilla även detta! Kolla in dessa kläder, kolla in denna stämning, kolla in det på IMDB, gör som jag å sök upp det och titta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar