lördag 1 januari 2011

Let it go.

Före (2010)...

Efter : 2011 !

Dags att låta 2010, med alla dess möjligheter och misslyckanden gå och sikta in sig på år 2011:s misslyckanden och möjligheter och hoppas att möjligheterna även under det nya året övervinner misslyckandena. Men man får inte vara rädd för att misslyckas, för det hör livet till (= min morgonfilosofiering i ett tillstånd av huvudvärk och snart övervunnen krapula).

förfest @ Hanna (observera julgranen)

världens sötaste chipstjej.

det kallas inte förfest utan orsak.

Tror att även om nyårsaftonen var något bitter för min del, så hade jag nog en av de roligaste nyårsaftonen. Det var slutet på kanske det bästa året i mitt liv hittills, men början på ett fortsatt gott liv om allt går bra. Jag fick umgås lättsamt med mänskor som jag finner viktiga för mig, krama mänskor jag saknat och tömma en flaska skumppa.

rumpppaaaaa.... Nej, skumpaaaa!

kultapari <3


Å pappa kom efter mig före ett för att det kändes rätt. Å för att jag i år ska vara räddare om mitt lilla hjärta. För att citera en Bibeltext:

"Watch over your heart with all diligence, for from it flow the springs of
life"
( "framför allt som ska bevaras må du bevara ditt hjärta, ty därifrån utgår livet", Ordspråksboken 4:23)


GOTT NYTT ÅR 2011!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar