torsdag 9 december 2010

upsi dupsi dag.


jag kallar denna dag upsi dupsi för den har gått upp å ner som en berg å dal bana. låt mig beskriva.

-7.00 vaknar ursvulten, vill sova mer men kan inte. märker dessutom att ryggen är sjuk.
+efter mat kan jag äntligen sova igen.
- vaknar senare än jag tänkt å har ännu sjukare rygg än före, ett resultat av gårdagens ouppvärmda yoga.
+oväntat ringer någon på dörren. Blir ett spralligt happy little child när jag upptäcker att det är postiljonen med ett PAKET till mig från världens bästa Josefin å i innehållet finner jag krapulagodis och en anka.
- hittar ingen tentmaterial i bibban trots en timmes sökande
+ hittar ett lugnt hör, å sitter där å pluggar å äter choklad (som råkar vara en gåva av världens enda mänska) å kaffe.
- spiller kaffe på tentmaterial.
+ får besök av en medstuderande å får prata livet. Känns bra.
- kommer hem utsvulten trots choklad.
+ mister min vivi, dvs. vispgröts virginity. de blir rosa å fint.
- stressar.
+ blir vald till klubbhövding för impuls. Jee.
- stressar å fryser. sur för min sjuka rygg.
+ karate är kul ( å de är också karatemänskor)
- gör italienska motvilligt.
+ dricker te å skriver blogg. å äter världens enda klappagrynsgröt (som vispgröt hette på min tid) .


Nu blir de natidags å imorgon hoppas jag min rygg är bättre och att jag blir mindre kvinna, dvs. mindre uppåner. Skämta ba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar