lördag 22 januari 2011

see you later.

Det är lördag men jag lever i en känsla av söndag. Det blev sent igår som ni förstår, men vi hade roligt. Fick avfärda ett x-antal blodsugna, inte allt för långt ifrån medelålders män som inte kunde hålla lagom avstånd (dvs. radie på 1,5m) från oss när vi övertog ett betydligt mindre fullt dansgolv än tidigare gånger. Men annars var kvällen precis vad jag behövde, tur då man har så bra vänner :)
Idag har vi ätit lyxig italiensk glass, tagit en runda på stan och gått med emmi till tågstationen, det var dags att återigen skiljas.

Som tur ses vi igen snart, eftersom jag mot alla odds kommer till österbotten redan på måndag och stannar i en vecka ser det ut som. Orsak: jag skall representera psyckan vid academill i vasa och resorna betalas. Fattig studerande som man är bör man nappa tag i varje chans till en gratis hemresa och mammas mat. Dessutom har jag så goda efterenheter från åbos psycka så jag pratar gärna med gymnasister om utbildningen.

Nu får jag besök av syrran å hennes otroligt söta hund MIMI. Sen blir det en chill kväll med en sväng till den lokala räkälän. Najs!


världens underbaraste Mimi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar