torsdag 24 februari 2011

Ojojoj.

Ojar mig över att man får vara så glad vissa dagar :) Börja dagen med hakunamatata (inside grej som alltför få är insatta i) och en lugn morgonstund med extra lyxig frukost.
Vi har det bra i åbo, så bra att om det inte vore för att man saknar sin familj och vänner och har ett syskonbarn på kommande så skulle jag inte hitta en enda orsak att fara till jeppis för sportlovet. Å andra sidan är det trevligt med variation.

Snart är det helg. Denna helg går tiden åt tentläsning, biobesök och om alla är med så blir det lite dans också. Å hej, februari månad är ju snart över vilket betyder att en vinkväll skulle sitta fint. Lite vad livet är najs sånahär dar :)

Idag tog jag å googlade mitt namn. Det är lite småpinsamt att göra det (även om jag tror de flesta gjort det nångång i något sammanhang), en sorts bekräftelse över att "hej jag existerar", lika pinsamt att se vad man hittar om sig själv. Denna "fina" bild hittade jag...

Jag, Jenna, Emmi och Emma. året var 2005.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar