söndag 13 mars 2011

Bloggtorkan.

en tydligen för bra bild för att inte sätta upp någonstans. Tur för ansiktscensur... (Å allt e int så paha som de ser ut).
ost o fruktkväll. Bla rambutan ;)

Så dekorerade vi till bröllopssitsen.


Hade en sushi lunch med syrran och Josso före jag återvände till Åbo. Gott!

Hemma hos Antonias födelsedag förrän alla gästerna kommit (Emma är i tid iaf :))
Min 5 dagar långa bloggtorka är förståelig och förlåtlig.. Jag har bättre för mig. Även om bloggen är en skön sak att sammanfatta funderingar i och händelser så har det hänt så mycket den senaste veckan att bloggen har lämnat på 100:e plats. Så tyvärr.
Så här ett hopkok över vad som hänt den senaste tiden.
1. Har återvänt till Åbo vilket är endast najs.
2. halvmarathontränar för fullt. 18 v kvar! :)
3. Har dekorerat och varit med och fixat bröllopssits. Å sitsat förstås
4. Har skrivit tent på tent och arbetat genom en mock trial i rättspsycka.
5. Har fått bönesvar så nu har jag inte längre ekonomisk kris.
6. Syrran har skaffat en till liten hund som heter Bella.
7. Andra syrran har inte ännu fått sitt lilla barn, han är redan tre dar försenad!
8. Har spenderat tid med fantastiska mänskor, bla. på Antonias födelsedag, med mina underbara DANS systrar på bastu- frukt-och ostkväll.
9. Har blivit bjuden på levande ostron. De smakade havsbotten men jag gillade det av någon konstig anledning.
10. Har fått spendera kvalitetstid med en väldigt väldigt fin mänska.
Djup tacksamhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar