tisdag 3 maj 2011

provokation.

Min farmor klagade på att mina jeans var söndriga, "Jasså du är sådär modern nu". Hon tyckte att jag skulle kunna köpa nya eller helt enkelt aldrig ha på dem när hon ser på.




Jag tycker att ingen ska klaga på vad jag har på. Det är min rätt att se ut som jag vill. Min frihet.



Hon sa att hon skulle kunna ge mig pengar att köpa nya bara de är hela.



Så jag köpte nya från cheap monday. De är mycket söndrigare än de hon klagade på, redan i butiken var de det.




Så händer det när man provocerar mig. Jag provocerar tillbaka. Tur att jag tycker om dem.

Ja, å så en sak till:

"Bin Laden är nu död men hans bröder Marme Laden, något mörkareChoko Laden och vegetarianen Sal Laden är fortfarande på fri fot. Förutom dessaeftersöks även hans kusin Pinaco Laden och hans senila farbror VarfanvadejagvarLaden"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar