måndag 2 maj 2011

hundra kilo lättare.

Gissa om jag är lycklig idag! En 100 kg sten som jag har burit på den senaste 1,5månaden på mina axlar har lämnat mina axlar för gott och det känns absolutlyfuckintastic! Äntligen!!! Känner mig fri igen, weii :) Bara för det ska jag dela med mig av mina glädjeämnen i bildformat till er kära bloggläsare:



Detta bästa vänner är Världens Bästa Kaffe, seriöst. Det säljs enligt en källa bara i Mansikkapaikka i Åbo samt på ett ställe i Vasa, men jag litar inte riktigt på källan.. Hur som helst har alla som testat det blivit frälsta av detta kaffe, Aromix Irish Coffee. Testa eller låt mig bjuda dig på en kopp.

Har ni sett den dramatiska chipmunken på youtube?? Jag tycker min odramatiska ekorre e häftigare, för den blev inte rädd fast jag tog 10 bilder på den. Kolla kroppsspråket!



Nedanför syrrans urgulliga Bella hund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar