torsdag 5 maj 2011

sista chansen.


Imorgon har jag min sista tent för detta läsår, otroligt! Bara hoppas jag får tenta den och att det går igenom. Efter det ska jag vara ledig i åtminstone en vecka och bara njuta av åbo före allt som stavas j-o-b-b och b-o-h-e-m-h-e-m-m-a börjar.


Igår hade vi vår posterpresentation och vi är mycket nöjda. Känslan efter att ha presenterat och få hälla upp ett glas bål efter allt arbete var obeskrivlig. Fastän vi skulle förändra mycket om vi gjorde detta på nytt har det varit lärorikt och jag är stolt. I af så pass stolt man får erkänna sig vara då man kommer från österbotten...




Laddar upp inför presentationen....Vår stolthet. Vår poster.Fatta hur många timmar vi satt ner på den.

För att vi har så hjärndöda miner, men i och för sig vad bilden tagit efter x-antal glas bål och allmän trötthet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar