måndag 18 juli 2011

här är den.

Här är den. Jeppisdagen i plural. Så väntad, samtidigt så plötsligt här. Det är skrämmande att tiden bara har rusat i väg i sommar, precis som så många somrar. Somrarna blir bara bättre, den här sommaren har varit både galen och lugn. Även om starten mest gick ut på att klara av att LEVA (inte bara bo) under samma tak som föräldrarna så gjorde det gott. Mitten av sommaren gick (midsommar - > ) har gått i tecken av filosofiering, oväntade möten, oväntade händelser och insikter. Vad slutet av sommaren blir vet man aldrig, men det ser lovande ut.

Såg sista Harry Pottern i går. Det påminde mig om hur snabbt åren har gått. Jag ville gråta när den sista delen kom för att böckerna haft en inverkan på mitt liv. Jag grät och frös och somnade in.

Nu ska jag ta en powernap, spela lite piano och sen göra mig i ordning för jeppisdagars park rock.

Det är inte mindre sanning även om det bara händer i din hjärna. - Dumledore.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar